Nejčastější dotazy

1. Jak si mám rezervovat výlet? Musím někam osobně dojít?

Objednávku uděláte jednoduše přes naše stránky, nikam nemusíte chodit, nikam telefonovat. Platbu pošlete na náš účet.

2. Chci jet na váš výlet sama, nebudu platit nějakou přirážku?

Žádná přirážka, žádné znevýhodnění, velká část našich klientů jedou sami.

3. Mohu za výlet zaplatit Flexipassy?

Ano, můžete, ale jen v případě, že výlet objednáváte přes naše web stránky, nikoliv přes slevové servery, a neuplatňujete žádnou jinou slevu.

Postup je takový, že výlet zaplatíte klasicky převodem na účet, ale na začátku výletu Flexipassy předložíte průvodci, který vám je vymění za peníze. Nezapomeňte proto, prosím, do objednávkového formuláře uvést, že budete platit formou Flexipassů. V opačném případě se může stát, že průvodce nebude mít sebou dostatečnou hotovost.

4. Jak velké skupiny klientů se účastní vašich výletů?

Specializujeme se na malé skupinky, počet nepřesáhne 20 účastníků.

5. Je oběd v ceně výletu?

Ne, oběd není v ceně. S přestávkou na oběd počítáme, ale výběr restaurace a menu je zcela na vás.

6. Onemocněl jsem a místo mě na výlet pojede sestra. Je to možné?

Možné to je, jen nám o tom musíte dát vědět nejpozději 5 dní před plánovaným datem výletu. Sestra musí splňovat podmínku věku (dosažení 18 let v den výletu) a musí souhlasit se Všeobecnými podmínkami.

7. Proč máte odjezdy z Brna, proč ne z Prahy?

K odjezdům z Brna máme několik důvodů. V první řadě je to fakt, že našimi klienty jsou lidé z různých částí České republiky, ale i ze zahraničí a Brno je pro ně blíž než Praha. Někteří klienti přijedou do Brna autem, po výletu v Brně přespí a druhý den ještě navštíví nějaká zajímavá místa jižní Moravy. V neposlední řadě nás k tomu vedou i finanční důvody. Chceme-li totiž zachovat maximální počet účastníků 20, pak dodatečná cena, kterou bychom vám museli účtovat za cestu z Prahy a do Prahy by byla vyšší, než je cena jízdenky soukromých autobusových dopravců či vlaku.

8. Do Brna přijedu vlakem, co ale když budeme mít zpoždění? Počkáte na nás?

Pokud už cestou uvidíte, že budete mít zpoždění, zavolejte nám. Nemůžeme vám garantovat, že na vás počkáme libovolnou dobu, ale bude-li to jen trochu možné a nenaruší-li to výrazně program výletu, zhruba 15 minut počkáme.

9. Domluvili jsme se s kolegy z práce a rádi bychom obsadili celý jeden termín výletu. Je to možné?

Samozřejmě! Rádi pro vás zorganizujeme speciální soukromý výlet. Prosím, navrhněte termín a počet účastníků na rezervačním formuláři pro Soukromé výlety. Budeme vás vzápětí kontaktovat.

10. Můžete nám zajistit ubytování?

Je nám líto, ale ubytování nezajišťujeme. Můžeme vám ale doporučit ubytování, možnost ke zvážení je také ubytovat se u našich partnerů, kteří kromě vinařství provozují i penziony.

11. Bude v autobusu, kterým pojedeme za vinaři, také WC?

Ne, cestujeme mikrobusy bez WC. Nicméně, v prostorech každého našeho vinaře WC je.

12. Můžu si do mikrobusu přinést kufr?

V mikrobusu obvykle nemíváme příliš místa a velká zavazadla nemůžeme přepravovat, ale kontaktujte nás, možná místo na váš kufr najdeme.

13. Pokud mi nějaké víno bude chutnat, můžu si sebou koupit láhev?

Ano, všechny ochutnávané vzorky je možno zakoupit.

14. Nepiji víno, ale ráda bych jela s manželem. Máte pro mě nějakou alternativu?

Prosím, dejte nám vědět při rezervaci a zajistíme pro vás nealko nápoje. Někteří z našich partnerů dokonce produkují nealkoholické víno.

15. Co si mám vzít na sebe?

Večerní šaty a smoking rozhodně nedoporučujeme :). Hlavně pohodlné boty. Nezapomeňte, že některé ochutnávky budou přímo ve vinném sklípku, kde je chladněji, takže svetr si určitě vezměte.